سیستم بازرگانی
سیستم بازرگانی
سیستم بازرگانی سامانه جامع مالی، اداری، بازرگانی و تولیدی مدبران خود متشکل از ۳ زیرسیستم می باشد و سعی بر این داشته که یکپارچگی و انسجام اطلاعاتی را در بخش های مختلف حفظ کند تا بتوان عملکرد مناسبی در این بخش همانند سایر بخش ها داشته باشد. زیرسیستم های سیستم بازرگانی عبارتند از :
سیستم بازرگانی سامانه جامع مالی، اداری، بازرگانی و تولیدی مدبران خود متشکل از ۳ زیرسیستم می باشد و سعی بر این داشته که یکپارچگی و انسجام اطلاعاتی را در بخش های مختلف حفظ کند تا بتوان عملکرد مناسبی در این بخش همانند سایر بخش ها داشته باشد. زیرسیستم های سیستم بازرگانی عبارتند از :
زیرسیستم های سامانه بازرگانی
زیرسیستم های سامانه بازرگانی
زیرسیستم های انبار و حسابداری انبار سامانه مدبران، امکان انجام کلیه فرایند های انبار اعم از مدیریت کالا ها، مدیریت ورود کالا به انبار، مدیریت خروج کالا از انبار، مدیریت نقل و انتقال بین انباری، مدیریت موجودی فیزیکی و همچنین فرایند های مالی انبار اعم از قیمت گذاری، ایجاد اسناد حسابداری اتوماتیک، کنترل موجودی ریالی و … به کاربر می دهد.
برخی از امکانات زیرسیستم های انبار و حسابداری انبار سامانه مدبران
برخی از امکانات زیرسیستم های انبار و حسابداری انبار سامانه مدبران
- مدیریت تعریف انواع انبار ها (مواد و مصالح، محصول، در جریان ساخت و …)
- مدیریت دسته بندی داینامیک کالاها
- مدیریت جانمایی کالا در انبار
- مدیریت ورود کالا (مجوزات رسید – قبض انبار و …)
- مدیریت خروج کالا (دستور تحویل، حواله، بین انباری و …)
- مدیریت موجودی و انبارگردانی
- مدیریت اضافات و کسورات انباری
- گزارشات انبار (کاردکس – بیلان و …)
- قیمت گذاری انبار به روش های میانگین موزون، FIFO ،LIFO و شناسایی ویژه
- قیمت گذاری رسید ها (دستی و اتوماتیک)
- قیمت گذاری حواله ها (اتوماتیک)
- قیمت گذاری مدارک بین انباری
- امکان ثبت اسناد حسابداری انبار به صورت اتوماتیک و به تفکیک انبار، دسته بندی کالا و …
- مدارک ورود به انبار (انواع رسید و قبض انبار)
- مدارک خروج از انبار(انواع حواله)
- مدارک بین انباری
- گزارشات ریالی انبار (کاردکس – بیلان و …)
زیرسیستم خرید و حسابداری خرید سامانه مدبران، امکان انجام کلیه فرایند های خرید کالا و خدمات اعم از مدیریت درخواست های خرید، ثبت سفارشات خرید کالا و خدمات، مدیریت اصلاحیه های سفارشات خرید، مدیریت تامین کنندگان، مدیریت نقاط سفارش خرید کالا و همچنین کلیه فرایند های مالی خرید کالا و خدمات اعم از تایید مالی سفارشات خرید کالا و خدمات، صدور صورتحساب های خرید، تسهیم هزینه های خدمات به مراکز هزینه، ایجاد اسناد حسابداری خرید و تولید اطلاعات مربوط به گزارشات فصلی و ارزش افزوده خرید و … برای کاربران فراهم می سازد.
برخی از امکانات زیرسیستم های خرید و حسابداری خرید سامانه مدبران
برخی از امکانات زیرسیستم های خرید و حسابداری خرید سامانه مدبران
- مدیریت تامین کنندگان
- مدیریت درخواست خرید
- مدیریت سفارشات خرید
- مدیدیت خرید از بورس
- مدیریت تعدیلات خرید
- گزارشات متنوع
- تاییدات مالی سفارشات خرید و کنترل قیمت ها
- مدیریت شرایط پرداخت سفارشات خرید
- تولید صورتحساب های خرید کالا و خدمات (دستی و اتوماتیک)
- تسهیم هزینه های خرید خدمات به تفکیک مراکز هزینه
- ایجاد اسناد حسابداری خرید
- ایجاد اطلاعات مورد نیاز جهت تهیه گزارشات فصلی و ارزش افزوده خرید
- تسویه سفارشات خرید به صورت اتوماتیک
- امکان ایجاد صورت حساب های تعدیل خرید
زیرسیستم های فروش و حسابداری فروش سامانه مدبران، امکان انجام کلیه فرایند های فروش کالا و خدمات اعم از مدیریت سفارشات فروش کالا و خدمات، مدیریت اصلاحیه های سفارشات فروش، مدیریت مشتریان و همچنین فرایند های مالی فروش کالا و خدمات اعم از تایید مالی سفارشات فروش کالا و خدمات، صدور صورتحساب های فروش، ایجاد اسناد حسابداری فروش و تولید اطلاعات مربوط به گزارشات فصلی و ارزش افزوده فروش و … برای کاربران فراهم می سازد.
برخی از امکانات زیرسیستم های فروش و حسابداری فروش سامانه مدبران
برخی از امکانات زیرسیستم های فروش و حسابداری فروش سامانه مدبران
- مدیریت مشتریان
- مدیریت سفارشات فروش کالا و خدمات
- تاییدات مالی سفارشات فروش و کنترل قیمت ها
- مدیریت شرایط دریافت سفارشات فروش
- تولید صورتحساب های فروش کالا و خدمات (دستی و اتوماتیک)
- ارسال صورتحساب های فروش به سامانه مودیان
- استعلام وضعیت های صورت حساب های فروش از سامانه مودیان
- ایجاد اسناد حسابداری فروش
- ایجاد اطلاعات مورد نیاز جهت تهیه گزارشات فصلی و ارزش افزوده فروش
- تسویه سفارشات فروش به صورت اتوماتیک
- امکان ایجاد صورت حساب های تعدیل فروش
- گزار شات متنوع فروش