سیستم مالی

سیستم مـالی

سیستم مالی سامانه جامع مالی، اداری، بازرگانی و تولیدی مدبران متشکل از چندین زیر سیستم می باشد که این زیر سیستم ها عبارتند از :

سیستم مـالی سامانه جامع مالی، اداری، بازرگانی و تولیدی مدبران متشکل از چندین زیر سیستم می باشد که این زیر سیستم ها عبارتند از :

سیستم دفترداری

زیرسیستم دفترداری سامانه مدبران قابلیت ثبت رویدادهای مالی (دستی – اتوماتیک) را به بهترین شکل ممکن برای کاربران فراهم می سازد و با توجه به موتور گزارش ساز قدرتمند، کاربر امکان اخذ گزارشات متنوع و جامع را از اطلاعات ثبت شده در سیستم خواهد داشت. لازم به ذکر است سامانه مدبران امکان ثبت ۱۰۰% اسناد حسابداری را به صورت اتوماتیک و بر اساس مدارک مرجع و قابلیت پیوست مستندات به اسناد ایجاد شده را برای کاربر محیا ساخته است.

برخی از امکانات زیرسیستم دفترداری سامانه مدبران

برخی از امکانات زیرسیستم دفترداری سامانه مدبران

  • مدیریت داینامیک کدینگ حسابداری شناور با تعداد سطح نامحدود
  • امکان تعریف و مدیریت دوره های مالی به صورت کاملا منعطف
  • مدیریت ثبت سند حسابداری (اتوماتیک – دستی)
  • ارتباط مستقیم با سامانه مودیان
  • مدیریت آنالیز گزارش فصلی و ارزش افزوده
  • گزارشات استاندارد حسابداری (تراز – گردش – مانده – دفاتر و …)
  • مدیریت خروجی گزارش آنالیز ۱۶۹ و ارزش افزوده
سیستم خزانه داری

زیرسیستم خزانه داری (دریافت – پرداخت) سامانه مدبران، جهت مدیریت موثر وجوه نقد، رهگیری و کنترل تعهدات و مطالبات، تحلیل جریان نقدینگی سازمان و ایجاد اسناد خودکار و همچنین مدیریت تضامین دریافتی و اعطائی سازمان ها، امکانات متنوع و جذابی را برای کاربران خود فراهم می سازد.

برخی از امکانات زیرسیستم خزانه داری (دریافت – پرداخت) سامانه مدبران

برخی از امکانات زیرسیستم خزانه داری (دریافت – پرداخت) سامانه مدبران

  • مدیریت بانک، شعب بانکی، حسابهای بانکی، چک ها
  • مدیریت تضامین
  • مدیریت صندوق ها
  • مدیریت کامل فرآیند های پرداخت (درخواست پرداخت، اعلامیه های پرداخت و …)
  • مدیریت تنخواه
  • مدیریت کامل فرآیندهای دریافت (مجوزات دریافت، اعلامیه دریافت و …)
  • رهگیری و مدیریت وضعیت اسناد (چک) دریافتی و پرداختی
  • مدیریت کلیه نقل انتقالات بانکی
  • مدیریت مغایرت گیری مکانیزه حساب های بانکی
  • مدیریت مطالبات و تعهدات
  • مدیریت گردش وجوه نقد
سیستم حقوق و دستمزد

زیرسیستم حقوق و دستمزد سامانه مدبران، کلیه فرآیندهای مربوط درج و دریافت عوامل حقوق و دستمزد (حکمی، کارکردی، انواع کسورات و … )، پردازش و محاسبه، گزارش گری و تهیه خروجی های متنوع جهت ذینفعان داخلی و خارجی سازمان را به صورت جامع پوشش می دهد و بدلیل پویایی فرآیند ها این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا پیچیده ترین روش های محاسبه حقوق و دستمزد را پیاده سازی و اجرا نماید.

برخی از امکانات زیرسیستم حقوق و دستمزد سامانه مدبران

برخی از امکانات زیرسیستم حقوق و دستمزد سامانه مدبران

  • مدیریت ماه های حقوق
  • مدیریت عوامل ماهیانه پرسنل به همراه فرمول ساز پویا
  • مدیریت پردازش حقوق و دستمزد به تفکیک مراکز هزینه، صندوق های بیمه و …
  • مدیریت تولید اسناد حسابداری حقوق و دستمزد به صورت اتوماتیک
  • مدیریت محاسبه عیدی، پاداش، ذخیره مرخصی و …
  • مدیریت معافیت ها
  • تولید کلیه گزارشات مورد نیاز صندوق های بیمه( تامین اجتماعی و …)
  • تولید کلیه گزارشات مورد سازمان امور مالیاتی
  • گزارشات و خروجی های متنوع
سیستم های انبار و حسابداری انبار

زیرسیستم های انبار و حسابداری انبار سامانه مدبران، امکان انجام کلیه فرایند های انبار اعم از مدیریت کالا ها، مدیریت ورود کالا به انبار، مدیریت خروج کالا از انبار، مدیریت نقل و انتقال بین انباری، مدیریت موجودی فیزیکی و همچنین فرایند های مالی انبار اعم از قیمت گذاری، ایجاد اسناد حسابداری اتوماتیک، کنترل موجودی ریالی و … به کاربر می دهد.

برخی از امکانات زیرسیستم های انبار و حسابداری انبار سامانه مدبران

برخی از امکانات زیرسیستم های انبار و حسابداری انبار سامانه مدبران

  • مدیریت تعریف انواع انبار ها (مواد و مصالح، محصول، در جریان ساخت و …)
  • مدیریت دسته بندی داینامیک کالاها
  • مدیریت جانمایی کالا در انبار
  • مدیریت ورود کالا (مجوزات رسید – قبض انبار و …)
  • مدیریت خروج کالا (دستور تحویل، حواله، بین انباری و …)
  • مدیریت موجودی و انبارگردانی
  • مدیریت اضافات و کسورات انباری
  • گزارشات انبار (کاردکس – بیلان و …)
  • قیمت گذاری انبار به روش های میانگین موزون، FIFO ،LIFO و شناسایی ویژه
    • قیمت گذاری رسید ها (دستی و اتوماتیک)
    • قیمت گذاری حواله ها (اتوماتیک)
    • قیمت گذاری مدارک بین انباری
  • امکان ثبت اسناد حسابداری انبار به صورت اتوماتیک و به تفکیک انبار، دسته بندی کالا و …
    • مدارک ورود به انبار (انواع رسید و قبض انبار)
    • مدارک خروج از انبار(انواع حواله)
    • مدارک بین انباری
  • گزارشات ریالی انبار (کاردکس – بیلان و …)
سیستم های خرید و حسابداری خرید

زیرسیستم خرید و حسابداری خرید سامانه مدبران، امکان انجام کلیه فرایند های خرید کالا و خدمات اعم از مدیریت درخواست های خرید، ثبت سفارشات خرید کالا و خدمات، مدیریت اصلاحیه های سفارشات خرید، مدیریت تامین کنندگان، مدیریت نقاط سفارش خرید کالا و همچنین کلیه فرایند های مالی خرید کالا و خدمات اعم از تایید مالی سفارشات خرید کالا و خدمات، صدور صورتحساب های خرید، تسهیم هزینه های خدمات به مراکز هزینه، ایجاد اسناد حسابداری خرید و تولید اطلاعات مربوط به گزارشات فصلی و ارزش افزوده خرید و … برای کاربران فراهم می سازد.

برخی از امکانات زیرسیستم های خرید و حسابداری خرید سامانه مدبران

برخی از امکانات زیرسیستم های خرید و حسابداری خرید سامانه مدبران

  • مدیریت تامین کنندگان
  • مدیریت درخواست خرید
  • مدیریت سفارشات خرید
  • مدیدیت خرید از بورس
  • مدیریت تعدیلات خرید
  • گزارشات متنوع
  • تاییدات مالی سفارشات خرید و کنترل قیمت ها
  • مدیریت شرایط پرداخت سفارشات خرید
  • تولید صورتحساب های خرید کالا و خدمات (دستی و اتوماتیک)
  • تسهیم هزینه های خرید خدمات به تفکیک مراکز هزینه
  • ایجاد اسناد حسابداری خرید
  • ایجاد اطلاعات مورد نیاز جهت تهیه گزارشات فصلی و ارزش افزوده خرید
  • تسویه سفارشات خرید به صورت اتوماتیک
  • امکان ایجاد صورت حساب های تعدیل خرید
سیستم های فروش و حسابداری فروش

زیرسیستم های فروش و حسابداری فروش سامانه مدبران، امکان انجام کلیه فرایند های فروش کالا و خدمات اعم از مدیریت سفارشات فروش کالا و خدمات، مدیریت اصلاحیه های سفارشات فروش، مدیریت مشتریان و همچنین فرایند های مالی فروش کالا و خدمات اعم از تایید مالی سفارشات فروش کالا و خدمات، صدور صورتحساب های فروش، ایجاد اسناد حسابداری فروش و تولید اطلاعات مربوط به گزارشات فصلی و ارزش افزوده فروش و … برای کاربران فراهم می سازد.

برخی از امکانات زیرسیستم های فروش و حسابداری فروش سامانه مدبران

برخی از امکانات زیرسیستم های فروش و حسابداری فروش سامانه مدبران

  • مدیریت مشتریان
  • مدیریت سفارشات فروش کالا و خدمات
  • تاییدات مالی سفارشات فروش و کنترل قیمت ها
  • مدیریت شرایط دریافت سفارشات فروش
  • تولید صورتحساب های فروش کالا و خدمات (دستی و اتوماتیک)
  • ارسال صورتحساب های فروش به سامانه مودیان
  • استعلام وضعیت های صورت حساب های فروش از سامانه مودیان
  • ایجاد اسناد حسابداری فروش
  • ایجاد اطلاعات مورد نیاز جهت تهیه گزارشات فصلی و ارزش افزوده فروش
  • تسویه سفارشات فروش به صورت اتوماتیک
  • امکان ایجاد صورت حساب های تعدیل فروش
  • گزار شات متنوع فروش
سیستم دارایی های ثابت و اموال

زیرسیستم دارایی های ثابت و اموال سامانه مدبران، امکان انجام کلیه فرایند های خرید تا تعمیر، از انتقال تا تعدیل و از کنارگذاری تا اسقاط، برای حفظ سوابق و انعکاس صحیح آن ها در گزارشات و در انتها مدیریت تغییرات مالی دارایی، اعم از اصلاح بها، استهلاک، کاهش ارزش و … جهت تشکیل اسناد حسابداری مناسب و ارائه گزارشات مالی را برای کاربران فراهم می سازد.

برخی از امکانات زیرسیستم دارایی های ثابت و اموال سامانه مدبران

برخی از امکانات زیرسیستم دارایی های ثابت و اموال سامانه مدبران

  • مدیریت دسته بندی دارایی ها
  • مدیریت ثبت دارایی ها
  • مدیریت خرید، افزایش، کاهش، اسقاط و … دارایی ها
  • مدیریت خروج و کنارگذاری دارایی های ثابت
  • مدیریت محل های استقرار اموال و جانمایی دارایی ها
  • مدیریت نقل و انتقال اموال
  • مدیریت محاسبه اتوماتیک استهلاک دارایی ها
  • مدیریت اموال گردانی
  • گزارشات متنوع (نقل و انتقال، کارت اموال پرسنل، کارت مالی دارایی ها و …)